Tempus, czyli czas- wiersze kreatywnych

 Czas, który mam

Czas mi ucieka
Czasu wciąż mi brak
Czasowi poświęcam swoje życie
Czas jest jak przemijająca we mgle chwila
Z czasem wszystko jest możliwe
O czasie można mówić dużo
Czasie! Nie uciekaj tak!
Czy ktoś dołoży mi czasu?
                 
Powikłana

Czas zawsze przy mnie

Czas... jest zawsze
Czasu... się nie zatrzyma
Czasowi... nie spojrzymy w oczy
Czas... tak go można nazwać
Z czasem... się zmieniamy
O czasie... jest teraz wszystko
Czasie! Gdzie jesteś?
Gdzie nie spojrzymy,
to czas jest przy nas,
czy jesteśmy mali a nawet duzi,
z czasem wszystko pokonamy.

#PAti

Czas-władca świata

Czas-coraz gorzej go znoszę
Czasu, cokolwiek mówić, żal
Czasowi dajmy czas
Czas i tak nas dopadnie
Z czasem się
nie dyskutuje
O czasie najrozsądniej mówiła mi babcia
Czasie! Nie pędź na łeb, na szyję!

eco


Czas powoli goni nas

Czas jest bezwzględny,
nieważne co by się działo, on ciągle będzie pędził.

Czasu zaczyna nam już brakować,
cały czas nam ucieka.

Czasowi przekazać chcę, by się chociaż na chwilę zatrzymał,
lecz nie jest to możliwe, gdyż on zawsze będzie gnał.

Czas który przemija, który odlicza dni.

Z czasem nie ma co dyskutować.
On nigdy nie usłyszy naszych próśb.

O czasie można długo rozmyślać.

Czasie! Czemu tak pędzisz? Czemu musisz cały czas dni odliczać?


Paula.La.La

Tempus

Czas jest cząstką 
całego świata

Ciągle brakuje nam czasu
którego można wykorzystać w 
prosty i przyjemny dla nas sposób

Wykorzystujemy czas do pracy
codziennych czynności.
Odstawmy w bok poprzednia 
w zrotkę zajmijmy się milością, 
rodzina, odpoczynkiem.

Przyjdźmy o czasie na radosne
spotkanie z Czasem


Zagraj nam Chopina, Czasie!

opka


Komentarze

Popularne posty z tego bloga