Jestem, czyli nasz pierwszy (?) wiersz

Jestem

Inspiracją do naszych  poniższych wierszy był kolaż. Oto, co powstało. Jesteśmy dumne z tych pierwszych wersów!


#Pati

Jestem sobą w sobie
Jestem kochającą kochając
Jestem troskliwa i się troszcząca
Jestem miła - nie dla wszystkich
Jestem sympatyczna - dla każdego
Jestem uparta - jak osioł
Jestem pomocna - bo tak!
Jestem wrażliwa - bo płaczę...
Jestem kreatywną literatką
Jestem jedyna w swoim rodzaju


Opka

Jestem kolorem w czerni
Jestem poważna, ale szczęśliwa
Jestem czasami nieumyślna w odpowiedzialności
Jestem otwarta za zamkniętymi drzwiami
Jestem zaczytana w książkach
Jestem zakochana w piśmie
Jestem kreatywną literatką


PoWikłana

Jestem dziewczyną w spódnicy
Jestem skąpana w morzu perfum
Jestem zanurzona w literach książek
Jestem jedyna w swoim rodzaju
Jestem kreatywną kreatywnością
Jestem kolorową różą 
Jestem pięknym pąkiem kwiatu
Jestem kreatywną literatką








Komentarze

Popularne posty z tego bloga